poniedziałek, 21 marca 2011

Pies w terapii i edukacji


Minioną niedzielę spędziłam w Warszawie uczestnicząc w warsztatach zorganizowanych przez Fundację  "Pies dla Stasia". Zajęcia prowadzone były przez Monikę Trofimov oraz Agnieszkę Radko.
Jestem pod wrażeniem kompetencji oraz pomysłowości prowadzacych.
Mimo, że warsztaty trwały cały dzień  nawet nie wiem kiedy ten czas tak szybko minął. Wróciłam zakochana w samoyedach;), naładowana pozytywną energią i z nowymi pomysłami, które już zaczynam realizować.
Podczas zajęć omówiono:
- Rolę psów podczas zajęć.
- Zajęcia- komfortowe i korzystne dla psa i dla dzieci.
- Zabawy z udziałem psów.
- Wskazówki do tworzenia zajęc z udziałem psa.
-  Jak tworzyć scenariusze zajęć z udziałem psów.
- Giełda pomysłów na zabawy i zajęcia.

Dziękuję za mile i efektywnie spędzony czas.

2 komentarze:

  1. Byłam w zeszłym roku na seminarium u "Stasiów" i też wróciłam zachwycona:) Jakimś fajnym pomysłem możesz się podzielić z koleżankami :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń